powered by Agones.gr - Stoixima

Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Δευτέρα 18/2/2013 (Περί στοιχήματος Β') ανανέωση


Καλησπέρα σε όλους...
Με 2 στα 3 βγήκε η Κυριακή και εγώ προσωπικά πληρώθηκα.. Ελπίζω και όλοι όσοι με ακολουθήσατε...
Για τα λεγόμενα του ΚΟΝΤΡΕΡΑΣ...

Συνεχίζω το χτεσινό μάθημά μου που δεν λέει να το καταλάβει με τίποτα... Επαναλαμβάνω πως το πως παίζει ο κάθε παίκτης είναι καθαρά προσωπική υπόθεση... Το αν ακολουθάει ο οποιοσδήποτε αναγνώστης ένα tipster είναι επίσης προσωπική του υπόθεση... Συνεχίζοντας πιστεύω πως ο κάθε παίκτης στοιχήματος πρέπει να βάζει έναν στόχο ξεκινώντας να παίζει... Είπαμε το στοίχημα είναι τζόγος και όποιος λέει πως δεν χάνει είναι ψεύτης... Προσωπικός μου στόχος είναι να μην χάνω πάνω από ένα ευρώ την ημέρα, δηλαδή να έχω χάσει όλη την χρονιά πάνω από 365 ευρώ. Πιστεύω, και αυτό το σύστημα ακολουθώ στη στήλη, πως κάθε παίκτης, ιδιαίτερα τις δύσκολες εποχές που ζούμε, δεν πρέπει να ποντάρει μεγαλύτερο ποσό από αυτό που πιστεύει πως θα λήψει αύριο από αυτόν και την οικογένειά του αν το χάσει... Το πόσο θα είναι αυτό ας το ορίσει ο καθένας... Θέλει αν είναι 1 ευρώ, θέλει 5, θέλει 5000 αν είναι άπλας...
 Η στήλη και εγώ δεν τρέφουμε αυταπάτες πως θα βγάζουμε καθημερινά μεροκάματο... Από την στιγμή που καταφέρνουμε να έχουμε έστω και μια μονάδα + είμαστε χαρούμενοι γιατί δεν μας λείπει τίποτα... Αν κάποιος θέλει να βγάζει λεφτά από το στοίχημα, ας επιλέξει αυτούς που νομίζει πως του δίνουν περισσότερα... Αν κάποιος πιστεύει πως αυτή η στήλη δεν τον βοηθάει, να μην την ξαναδιαβάσει... Άλλωστε το γράφουμε πως είμαστε ερασιτέχνες και μοιραζόμαστε τις σκέψεις μας και τον τρόπο που κινούμαστε...
Όσο αναφορά τον φίλο μου τον ΚΟΝΤΡΕΡΑΣ να μας πει λίγο πόσες χιλιάδες μονάδες χάνει στο άλλο blog που έχει, μέσα σε λίγους μήνες και επίσης να μας πει με τον τρόπο που παίζει πόσα λεφτά έχει κερδίσει... Είπαμε το στοίχημα είναι τζόγος... Δεσμεύομαι επίσης φίλε Κοντρέρας να ψάξω στο αρχείο μου και να σου πω σε τι ταμείο είμαι από τότε που δίνω προγνωστικά με μονάδες... Ψάχνωντας στο αρχείο μου βρήκα τις κάβες μου. Ανάνεωση: Λοιπόν στην πιλοτική περίοδο 19/11-31/12/2011 είχα ζημία 275 μονάδες στις 10.000, και στο υπόλοιπο της αγωνιστικής σεζόν από 3/1-6/6/2012 (μέχρι το EURO δηλαδή) είχα ζημία 730 στις 10.000. Με απλή αναγωγή δημοτικού και μετάφρασή τους σε κάβα των 1.000 είχα ζημία 27,5 μονάδες και 73 αντίστοιχα... κάνε και την πρόσθεση μέχρι τώρα το κέρδος και δες σύνολο....
Τώρα στα σημερινά, τέτοια ώρα τέτοια λόγια... Λάτσιο  και Μπράγκα G/G βλέπω και over τη Μαν U, αλλά θα απέχω για να την σπάσω στον ΚΟΝΤΡΕΡΑΣ....

Αρχικές μονάδες 8/6/2012
1000.00
Τρέχων μονάδες
1221,6
Στοιχήματα σε παρολί
32/94 (34%)
Μονά αποδεκτά
56/113(49%)
Αποδόσεις 1,01 – 1,50
-
Αποδόσεις 1,51 – 1,80
5/6 (83%)
Αποδόσεις 1,81 – 2,40
31/64 (48%)
Αποδόσεις 2,41 - 1000
20/43 (46)%


Αυτά και τα λέμε...


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου