powered by Agones.gr - Stoixima

Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

ΤΕΤΑΡΤΗ 2η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ CHAMPIONS LEAGUE

Την καλημερα μου σε ολους τους funs του τζογου! Εν εξελιξη των πολιτικων γεγονοτων (μας τα εχουν πρηξει 10 μερες τωρα) , αποδυκνυεται ποσο σαπιο κρατος εχουμε. Δεν πειραζει δημογιογραφισκοι για μια ακομα φορα χασατε, πουλουσατε τοσες μερες σαπιλα και κατηγορώ και μολις βγηκαν οι αποφασεις χεστηκατε ολοι!!! Δεν εχει τελειωσει ακομα τιποτα, τωρα ξεκινουν ΟΛΑ! Τι εχουμε για σημερα...παμε να τα δουμε!!



ΛΕΒΕΡΚΟΥΖΕΝ-ΣΟΣΙΕΔΑΔ 1 Ημιχρονο 1 Τελικο Πολλη λιγη η Σοσιεδαδ για να παιζει champions league οι Γερμανοι δεν νιωθουν τιποτα και πουθενα γεροδεμενη ομαδα με παλιο συνολο!! οπαπ αποδοση 2.40!

ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ ΣΙΤΥ-ΜΠΑΓΕΡΝ Over Γκολ και απο τις δυο ομαδες! οπαπ αποδοση 1.55

ΠΑΡΙ ΣΕΝ ΖΕΡΜΕΝ-ΜΠΕΝΦΙΚΑ 1 Καλυτεροι οι Γαλλοι θα κερδισουν!! οπαπ αποδοση 1,70

ΣΑΧΤΙΟΡ-ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ ΓΙΟΥΝΑΙΤΕΝΤ Χ Θα κλεψω το Χ απο την επιλογη του φιλου μου του Βαγγελη το πιστευω και εγω!!! οπαπ αποδοση 3.25

Και σε μονα αποδεκτα, αλλα εγω πατροπαραδοτα με το κλασσικο μου παρολακι για 10 μοναδες! 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου